Osoby zarejestrowane w programie zbierają punkty wymienne na zabiegi, nagrody rzeczowe oraz bony.
- Członkostwo można uzyskać już przy jednorazowej transakcji w recepcji kliniki
- Każde wydane 10 złotych to 1 punkt
- Zebrane punkty można wymienić na nagrody dostępne w Katalogu Nagród (dostępnym w recepcji kliniki)
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO BEST DENT
§ 1
SŁOWNIK UŻYTYCH POJĘĆ
- Organizator Programu, zwany także Organizatorem – Organizatorem Programu Lojalnościowego BEST DENT jest BIO SFERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Sękocińska 11A, lok. 1, 02-313 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000399478, NIP 7010318115, REGON 145842436, prowadząca zakład leczniczy BEST DENT;
- Program Lojalnościowy BEST DENT zwany również Programem – program lojalnościowy przygotowany i prowadzony przez Organizatora oraz Partnerów Programu współpracujących z Organizatorem na podstawie odrębnych porozumień, adresowany do klientów Organizatora;
- Uczestnik – osoba fizyczna biorąca udział w Programie, która dokonała zgłoszenia na odpowiednim formularzu i została zakwalifikowana do udziału w Programie przez Organizatora Programu oraz zarejestrowana w bazie danych Organizatora Programu.
- Regulamin Programu – niniejszy dokument regulujący prawa i obowiązki Organizatora Programu oraz Uczestnika.
- Formularz zgłoszeniowy – dokument udostępniony przez Organizatora Programu, który po wypełnieniu i podpisaniu stanowi podstawę do przyjęcia i zakwalifikowania Uczestnika do udziału w Programie.
- Korzyści – dokument w formie Katalogu Programu Lojalnościowego zwany także Katalogiem Programu, zawierający wykaz usług i towarów, ofert preferencyjnych, rabatów, zniżek, konkursów, punktów i innych korzyści dostępnych dla Uczestników Programu, z których Uczestnik ma prawo skorzystać zgodnie z niniejszym Regulaminem, a także warunki korzystania z tych Korzyści. Organizator ma prawo do jednostronnej zmiany i/lub modyfikacji Katalogu Programu w każdym czasie. Katalog Programu stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu
- Partner Programu – osoba lub podmiot współpracujący przy realizacji Programu z Organizatorem Programu na podstawie odrębnych porozumień;
- Punkty – wirtualne punkty gromadzone na Koncie Uczestnika, przyznawane przez Organizatora Programu na warunkach określonych w Regulaminie, po wyrażeniu przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, tj. na otrzymywanie informacji handlowych od Organizatora i jego Partnerów Handlowych;
- Konto Uczestnika Programu – indywidualny profil Uczestnika ściśle związany z kartą pacjenta zawierający informacje dodatkowe o ilości Punktów przyznanych Uczestnikowi w związku z uczestnictwem w Programie
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Program przeznaczony jest dla klientów Organizatora, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie uprawnieni będą do uzyskania Korzyści oferowanych przez Organizatora.
- Program rozpoczyna się w dniu 1 listopada 2019 r. i trwać będzie do jego zakończenia przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. Na miesiąc przed planowanym zakończeniem Programu Organizator umieści stosowną informację na stronie internetowej Organizatora bestdent.com oraz w siedzibie Organizatora.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i nieodpłatne, Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym czasie, aż do zakończenia Programu przez Organizatora.
- Zasady i Korzyści wynikające z udziału w Programie nie podlegają łączeniu z innymi promocjami i rabatami oferowanymi przez Organizatora.
- Korzystanie z Programu w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami niniejszego Regulaminu może skutkować utratą uczestnictwa w Programie.
§ 3
UCZESTNICY PROGRAMU I WARUNKI UDZIAŁU
- Uczestnikiem Programu może zostać: osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i której stan zdrowia pozwala na korzystanie z usług świadczonych przez Organizatora.
- Warunkiem przystąpienia do Programu jest wykonanie łącznie następujących czynności:
- a) wypełnienie przez Uczestnika w sposób czytelny, kompletny oraz zgodny z prawdą Formularza Zgłoszeniowego, jego podpisanie i złożenie w recepcji Organizatora.
- b) jednorazowe wydanie u Organizatora przez Uczestnika w okresie obowiązywania Programu kwoty co najmniej 100 zł.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji podanych przez Uczestnika w Formularzu Zgłoszeniowym.
- Uczestnictwo w Programie wymaga uprzedniego zakwalifikowania Uczestnika do udziału w Programie i zarejestrowana Uczestnika w bazie danych Organizatora przez Organizatora Programu.
- Poprzez wypełnienie, podpisanie i złożenie Formularza Zgłoszeniowego przez Uczestnika, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem Programu oraz zgadza się na jego postanowienia oraz że zapoznał się z Polityką prywatności obowiązującą u Organizatora.
- Dane osobowe konieczne do realizacji przez Organizatora warunków Programu, które Uczestnik Programu przekazał Organizatorowi poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza Zgłoszeniowego zostaną wprowadzone do systemu informatycznego (Karty Uczestnika) oraz umieszczone w bazie danych Organizatora.
- Zakwalifikowanie do Programu następuje poprzez dodanie przez Organizatora do Karty Pacjenta adnotacji: „Karta Stałego Pacjenta – Program Lojalnościowy”. Program nie nalicza punktów wstecz.
- Szczegółowy sposób funkcjonowania Programu zawiera § 4 Regulaminu.
§ 4
ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Program automatycznie przelicza na Punkty, kwoty wydatkowane przez Uczestnika u Organizatora za wykonane zabiegi, zakupione produkty oraz procedury pozamedyczne o wartości według aktualnego cennika Organizatora. Za każde wydane przez Uczestnika u Organizatora 10 zł, Organizator przyznawać będzie Uczestnikowi 1 Punkt. Punkty mogą zostać wykorzystane przez Uczestnika na dowolną usługę medyczną lub nagrodę rzeczową wskazaną w Katalogu Programu Organizatora lub usługę oferowaną przez Partnera Programu. Listę punktowanych procedur pozamedycznych zawiera Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Wykaz usług świadczonych w ramach Programu zawarty jest w Katalogu Programu Lojalnościowego znajdującym się w siedzibie i na stronie internetowej Organizatora bestdent.com.pl (Załącznik nr 2).
- Punkty jakie Uczestnik otrzymuje, rabaty lub inne Korzyści zapisywane są na jego indywidualnym koncie i mogą zostać wykorzystane przez cały okres trwania Programu u Organizatora, z zastrzeżeniem § 4 ust. 9.
- Dopuszczalne jest przekazanie Punktów za usługi wykonane na rzecz niepełnoletnich członków rodziny Uczestnika Programu, na rzecz tego Uczestnika Programu po uzupełnieniu i złożeniu odpowiedniego formularza. Uczestnik pełnoletni nie może przekazywać Punktów innemu Uczestnikowi Programu.
- Program informatyczny wszystkie Punkty zapisuje na Koncie Uczestnika automatycznie.
- Warunkiem skorzystania z jakiejkolwiek usługi objętej Programem jest odpowiedni stan zdrowia umożliwiający w sposób bezpieczny korzystać z zabiegu. O dopuszczeniu do poszczególnej usługi każdorazowo decyduje Organizator.
- Uczestnik w ramach przeprowadzanych przez Organizatora akcji promocyjnych może być informowany dodatkowo wiadomością SMS, poprzez email lub Social Media o aktualnych promocjach lub o nowych usługach realizowanych przez Organizatora.
- Uczestnik Programu zobowiązany jest do dokonywania u Organizatora Programu co najmniej raz w roku przeglądu stomatologicznego, który dla Uczestników Programu w czasie trwania Programu jest usługą bezpłatną.
- Jeśli Uczestnik Programu nie skorzysta z żadnej z usług stomatologicznych oferowanych przez Organizatora Programu przez 3 kolejne lata od ostatniej wizyty stomatologicznej u Organizatora Programu, może zostać usunięty z Programu.
§ 5
NAGRODY
- Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikowania zakresu świadczeń ujętych w Katalogu Programu.
- Nagrody rzeczowe lub usługi mogą zostać przekazane przez Uczestnika Programu na dowolny cel charytatywny. Koszt wysyłki w takim przypadku ponosi Organizator.
- Nagrody ani Punkty nie mogą zostać zamienione na gotówkę.
- Kontakt z Uczestnikami w sprawie odbioru nagród następuje przez e-mail, SMS lub Social Media.
§ 5
USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym momencie, poprzez złożenie Organizatorowi stosownego oświadczenia zawierającego podpis Uczestnika. Z chwilą doręczenia Organizatorowi oświadczenia wszystkie Punkty naliczone w karcie Pacjenta zostaną unieważnione, a adnotacja „Karta Stałego Pacjenta – Program Lojalnościowy”, o której mowa w § 3 ust 7 zostanie usunięta.
- W związku z rezygnacją z uczestnictwa w Programie Uczestnikowi nie przysługuje prawo do przekazania Punktów innemu Uczestnikowi.
§ 6
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Danych osobowych jest Organizator.
- Informacje o Administratorze, prawach przysługujących Uczestnikowi oraz informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych u Organizatora i w zakładzie leczniczym BEST DENT zawiera Polityka prywatności, z którą Uczestnik zapoznaje się przed złożeniem podpisu na formularzu zgłoszeniowym.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe na skutek nieprawdziwie wypełnionego przez Uczestnika Formularza Zgłoszeniowego lub na skutek zatajenia przez Uczestnika danych niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi.
§ 6
ZMIANA WARUNKÓW REGULAMINU
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną umieszczone na stronie Organizatora.
- Organizator uprawniony jest do dowolnej zmiany Partnerów Programu oraz dowolnej zmiany usług zawartych w Katalogu Programu Lojalnościowego.
§ 7
REKLAMACJE
- Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail program@bestdent.com.pl
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres email oraz adres do korespondencji Uczestnika, jak również opis podstaw reklamacji.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.
- O wyniku postepowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail lub SMS.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W razie jakichkolwiek wątpliwości w sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W razie jakichkolwiek sporów strony dążyć będą do polubownego rozwiązania sporu, a w przypadku konieczności wystąpienia na drogę sądową właściwy do rozpoznania sporu będzie Sąd według siedziby Organizatora.
Załącznik nr 1
Katalog Programu Lojalnościowego
Usługa/produkt |
Liczba punktów |
Kwota do wydania |
Bon rabatowy 400 zł | 1100 pkt | 11 000 zł |
Bon rabatowy 200 zł | 700 pkt | 7 000 zł |
Bon rabatowy 50 zł | 300 pkt | 3 000 zł |
Szczoteczka elektryczna OralB Genius 8000 -9000 | 1600 pkt | 16 000 zł |
Irygator do zębów ORALB | 1400 pkt | 14 000 zł |
Szczoteczka elektryczna ORALB PRO 4 | 1500 pkt | 15 000 zł |
Piaskowanie i polishing | 400 pkt | 4 000 zł |
Full cleaning | 600 pkt | 6 000 zł |
Wybielanie nakładkowe | 1300 pkt | 13 000 zł |
Wybielanie gabinetowe | 1600 pkt | 16 000 zł |
Załącznik nr 2
Lista pozamedycznych procedur:
Aktywność | Liczba punktów |
Wypełnienie ankiety marketingowej | 5 pkt |
Honorowy krwiodawca jednorazowo
*za okazaniem legitymacji |
10 pkt |
Punkty za polecenie (wymagane potwierdzenie) | 50 pkt |
Rabat partnerski (dla innych usługodawców z Mariny) | 20 pkt |
W miesiącu kalendarzowym Uczestnik może uzyskać maksymalnie 100 pkt z tytułu pozamedycznych procedur.
Spółka BIO SFERA zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w uzasadnionych przypadkach.